like ?

Sunday, April 4, 2010

kenapalah dengan tarikh hari ni ya? ( 4 APRIL 2010) :((

hari ini bermula dengan penuh kedukaan.
pagi tadi bangun dah la lambat gile, pukul 6.40. tidur kat bilik iylia, tidur kat katil dia tapi aku tergantung kat tepi katil tu. haha. pastu, bangun lambat, nasib baik sempat solat subuh. --'
pastu rushing2 pergi balik bilik sendiri, buka locker dan pilih mana satu baju kurung yamg hendak dipakai. aku pun pilih yang warna merah yang aku suka tu. pergi lah bilik iron, dan iron. mula - mula iron tu okay tau. sekali aku naikkan kepanasannya sikit, perghh. terus terbakar la pulak baju aku --' haihh. bodo. pastu aku pun tukar baju lain. ermm. kejadian seterusnya, waktu dah abis kem addmath tadi, aku pun balik tanpa nelisa dan shoe, aku jalan sorang sorang sebab nak jumpa kawan lama aku. aduhh, lepas tu aku pun jalan la nak pergi makan DM, sekali, ada pulak mamat dari SMK Sungai Buaya ni ha,, tunggu aku dan jalan sama - sama pergi DM dengan aku. eeee. segan betul. pastu jalan je la, nak buat macamana kan. haha. pastu jalan punya jalan, sekali, aku punya note terjatuh dan berterabur. aduihh. malunya.. kat belakang aku rupanya dah la ada arinah dan skin. gelak gelakkan aku tanpa tolong aku angkat brang2 yang jatuh tu dan terus berlalu. pastu si mamat ni tolong la angkat. pastu aku panas je tengok arinah gelak gelak. tetibe, aku dengar suara UTHAYA. aduuiiii. dia boleh gelak gile dahsyat tengok kejadian tu. OMG! malu siall. hahaha. dah la ada uthaya and the gang. aishhh. rosak reputasi aku. hahaha. erm. sebenarnya mamat ni nerd je. aku pun kenal biasa - biasa je waktu form 3. tapi DIA BAIK OKAYY. :) erm.. jadi aku teruskan jelah perjalanan ke DM. dan aku cepat - cepat nak balik asrama sebab nak check ada tak orang guna mesin basuh waktu tu dan aku cakap BYE dan THANKS kat mamat tu. hahaha. okay. kejadian seterusnya pula, aku, arinah dan skin nak pergi jalan - jalan dan usha - usha orang. erm. aku pun nampak amalina. pastu aku cakap kat dia, aku nak pinjam kamera dia, nak tengok gambar. dia pun kasi. pastu, balik - balik asrama je, terus plart suruh aku jumpa dan pulangkan kamera amalina tu. erm. aku pun dah cuak - cuak dah. rupa - rupanya, mak ayah amalina datang tadi dan mereka memerlukan kamera tu. waktu aku dah nak kasi kamera tu kat dia, amalina tengah nangis gile. Ya Allah, bersalahnya aku. aku rasa bersalah gile tapi sumpah weyh, aku taktau pun dia perlukan kamera tu sebab dia tak bagitau pun. erm,, TERUK GILE HARI AKU HARI NI! tak tahulah. aku rasa sedih sangat. kenapa terjadi perkara - perkara macam ni dekat aku. aku sedihh. Ya Allah berilah kekuatan kepada aku. aku redha seandainya, ini adalah antara kifarah dosa yang pernah aku lakukan. 

p/s: AMALINA. AKU SORRY SANGAT - SANGAT. aku tak tau. sorry. aku sanggup telefon ayah dan mak kau dan terangkan keadaan dan meminta maaf. aku sorry. aku harap kau tak marah aku. aku minta maaf sangat - sangat - sangat :((

to ZAHID; good luck SPM. :)

No comments:

sekadar perkongsian :)