like ?

Saturday, January 23, 2010

malam Jumaat yang best.



**aghi ni, ambo nok kecek kelate seba' semale ambo nonton teater makyung.**

hahaha. pandai tak aku cakap kelantan. hahaha. tu la, semalam aku pergi menyaksikan teater dekat ISTANA BUDAYA lagi. tapi kali ni bukan dengan afiq sulaim dan maknya. hahahha. kali ni pergi ikut KELAB KEBUDAYAAN punya lawatan. hahaha. memang seronok bila dapat lepas dari hulu. hahah.

TETAPI!

bagi aku, yang paling best malam tadi ialah
..................................................................................................................................

tangkap gambar dengan ceplos kutt! hahahaahahahah.
kalau berani anda semua cuba la test .. hahaha
gigi ceplos memang menarik!
OVERSIZE! hahahah




hahaha. *MESTI SI CEPLOS NI BAJET HOTT.
ye la, mana tak nya, sampai shoe dengan kuder sekali join nak tangkap gambar dengan dia.
hahaha
ok; tak kisah la, aku hanya ada satu pesanan untuk si ASRAP ni
; jadilah pelajar baik dan cemerlang.
kalau kau bosan, jangan buli orang,
baca la Quran. hahah :pp
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

ha, berbalik kepada cerita pasal teater tadi, memang suatu pengalaman yang menarik la. aku harap kelab teater yang pergi menyaksikan teater makyung tersebut dapatlah info - info menarik dan berguna mengenai kesenian dan kebudayaan ini. janganlah sekadar main - main dan sekadar mendapat jawatan :)

ok, ni ada gambar sikit. ushalah ya. :))


seni persembahan.

 
dengan press. (aku nak jadi press :(( haha )

 
sosialll :pp

 
haha. isi borang jadi pelakon!

 
para pelakon.

 
i'm one of.

 
dengan shoe!



ok. habis.










No comments:

sekadar perkongsian :)