like ?

Thursday, January 14, 2010

merentas kampung hulu!

HH! Merentas desa tadi sungguh memenatkan. fuhh! aku sebenarnya sentiasa harap akan dapat top10, tapi bajetlah,, dah la tak hebat pun. haha. tadi aku agak sedihh la sebab tak sumbang mata pun weyh! apasal la taun ni lari lembab sangat. dah la tiap petang aku training, tapi.. aishhh. takpelah. takde rezeki kut. APA YANG PALING PENTING, AMALINA HAMRAN sumpah hebat gila. tak pernah dalam sejarah semashur, ada tercatat nama dia sebagai TOP10. MENA! wa respek sama lu lah.. hahaha. every clouds got its lightning and every path got its mud, walaupun mena dapat top10, tapi.. nasib farabi untuk tahun ni tidak beberapa baik untuk merentas desa. dapat no 5. but oklah. aku rasa tahun ni paling paling paling mangat sangat sangat sangat sebab CHEER FARABI dah semakin bertambah dan semangat kesukanan antara homeroom semakin baik. pada hemat aku, aku rasa keMANGATan sesebuah acara sukan dan sorakan ini bermula daripada semangat FORM 5 itu sendiri. seperti yang anda tahu, batch 0610 ini kan mangat gila weyh! pheewwwiitttt. hahaha. oklah kat bawah ni ada senarai keputusan kejohanan merentas desa tahun 2010.

1. AR RAZI
2. AL KHINDI
3. AL BATTANI
4. AL BIRUNI
5. AL FARABI

woaahhhh! takpe, tunggu, FARABI pasti bangkit pada hari sukan akan datang. hahaha. :))



*beberapa gambar aku yang sangatlah bajet POWER sehari sebelum merentas desa. hahaha




































----------------------------------------------------------------------------------------

ahha! tiba - tiba kan, TERsnap gambar lari dengan FARIS. wuuiiii :pp
ni ha------
        ''''''''''


p/s: yang baju merah n gemuk skit tu. hahaha



ok. dah habis. konklusinya.
  MAJULAH SUKAN UNTUK SEMASHUR!

No comments:

sekadar perkongsian :)