like ?

Saturday, March 27, 2010

exam dah habiss :)

yeahh! periksa sudah habis. setakat ni, dah dapat result BIO denagn BM. perghh. nak cerita sikit ni.
hahahaha. camni..

pagi tadi, lepas RE-TEST BIO, aku datang lambat ke kelas BM, aku cari - cari mana la budak2 kelas aku, lepas tu.. usaha je cari. haha. akhirnya jumpa. kat kelas math mod. aduihh. punye la penat aku cari. ermm.. aku pun melangkah masuk ke kelas. lepas tu, semua orang cakap tahniah kat aku, aku pun pelik la,, pastu aku ambil la kertas exam ups1 aku tu kat meja cikgu. tapi, sebelum ambil je kertas tu, cikgu dah terus cakap dengan KUATnya, macam satu SEMASHUR nak dengar. cikgu cakap macam ni "HA AIN! TAHNIAH LA, KAMU BOLEHLAH PILIH NAK KAHWIN DENGAN SIAPA, UTHAYA ATAU MIOR... sama - sama gagal" aduihh,, aku pun dah pelik pelik kenapa,, ermm. rupa - rupanya.. BM aku FAILL. 2%. --'. tak penah dalam sejarah hidup. waktu nak pergi kantin lepas tu,, ramai dah senyum - senyum kat aku. siott. dalam hati aku dah membangang - bangang. aku dah agak yang mesti cerita ni dah tersebar. gila la, cepat je tersebar.  hahaha. erm,, aku fail pun BUKAN sebab aku ni teruk sangat BM, ni sebab aku TAK GARIS LA, TAK IKUT ARAHAN LA dan macam - macam lagi. aduihhh. tidak mengapa kerana, orang ramai tahu yang aku ni seorang SASTERAWAN SEKOLAH. oklah. apa -apa pun BIO aku A-. hodoh kan A-? oklah. malas nak tulis dah, doakan aku,, aku tunggu result lain. doakan aku. tq :)

p/s: sayang gila cikgu RAFIDAH. terima kasih kerana menyedarkan silap saya. :)

No comments:

sekadar perkongsian :)