like ?

Tuesday, March 9, 2010

NIKON SD CARD - 4 GB - BLACK COLOUR

imran sulaiman!
aku mintak maaf sangat sangat sangat.
aku bukan sengaja hilangkan SD CARD kau.
seriusly :((

aku akan ganti. percayalah :)
pagi petang siang malam aku sentiasa doa agar SD CARD kau akan muncul.
dalam solat hajat, aku selalu berhajat supaya bertemu SD CARD kau.(selain hajat utk spm straight A laa --')
Aku selalu cari kat bilik pengawas tu, tapi tak jumpa.
aku selalu pesan kat orang lain, kalau jumpa SD CARD tu, tolong pulang balik.
percayalah weyhhh.

aku minta minta maaf sangat sangat.
aku tak sengaja dan aku sebenarnya berniat baik weyh!
aku hanya tak nak SD CARD kau tu dijangkiti virus. tu je. sebab tu aku keluarkan dari laptop aku.

aku akan ganti. insya-Allah. :) give me some time. okayy?


p/s: erwan pun terlibat okayy --'

No comments:

sekadar perkongsian :)