like ?

Monday, June 14, 2010

chin sheng, kit mun, jo - ei,luqman :)

ala,, ingatkan ramai ohh. rupa-rupanya, chin sheng je yang mangat. haha. tapi takpe la, dah lama sangat tak jumpa mereka. dah semakin tinggi, dan matang. hahaaha. biarlah gambar menerangkan segalanya. mungkin bosan, tapi ia masih dikira sebagai kenangan. harap lain kali kita ajak ramai - ramai lagi join tauu!

sim kit mun, me and jo ei


me, tan chin sheng, and luqman


blurry - we~

p/s: waktu tengah main dekat arcade kan, aku pun terjumpa la seorang mamat ni, macam kenal tapi aku buat bodoh je, manalah tau kalau salah, buat malu je. haha. dia ialah HAZIQ ASYRAF. haah. ala, aku bukannya
kenal sangat pun setakat sekali jumpa, mestilah dia tak kenal aku, tapi aku kenal dia, almaklumlah, dia penah masuk majalah. haahah. pastu kan. aku cakap kat Luqman yang aku terjumpa kawan aku. pastu, Luqman tanya aku apa nama dia, aku pun cakap. Tetiba, Luqman ni hilang. Rupanya, dia pergi jumpa si Haziq Asyraf ni. dengan tak malunya pergi tanya "aaaa,, ni haziq ek?" adoii. malunya aku, aku tengok je dari jauh. malas dan segan nak pergi tegur. so, biar je la. hahaha.


the end tq :)

No comments:

sekadar perkongsian :)