like ?

Tuesday, June 8, 2010

wahhhh. loong time (!)

dah lama gila tak update.
bukan takde cerita ingin dikongsi, sebenarnya banyak sangat - sangat
dah tak terkira jumlahnya. disebabkan komitmen terhadap spm (ye ye jee --')
blog terpaksa ditangguhkan. haha. okayy, sementara ada peluang ni,, ingin aku berkongsi cerita pertama.

1) aku hanya nak cakap yang ZIONIS ni memang bangsat!  aduihh. mmg la. isu palestin ni bukan setakat isu kemanusiaan kepada kita tetapi isu akidah juga. aku malas nak cerita panjang - panjang. kalau nak tahu, discover sendiri, pergilah dengar ceramah - ceramah atau, search kat internet. okayy?

2) SPM semakin dekat tapi aku ni tak pandai - pandai lagi. entahlah.. mak aku pun dah daftarkan private class tusyen untuk pecutan terakhirr.harap2 dapat la straight a+. aminn.

3)aku ada banyak sangat gambar yang ingin dikongsi tapi takde masa. banyak event kat sekolah. banyak nak cerita tapi lain kali la. haha. aku tau ramai RINDU aku. hahahaah.

4)aku tak tau kenapa tapi aku rasa, aku rasa, aku rasa YAYA dah jadi sebahagian daripada life aku. ecececeececehhh. YAYA! jangan perasann keyhh. 0.o. hahaha. malas la nak ulas lebih - lebihh.

5) SABTU ni geng - geng SKDS aku ajak gi jalan -jalan. hahaha. tak sabar. 

6) last sekali,, aku suka sangat balik rumahh! i miss everything.

No comments:

sekadar perkongsian :)