like ?

Tuesday, February 15, 2011

got many things to write . . but,

BUT, i am too lazy to update. haha. tade pape pun yang menarik minggu ni selain aku nak bagitau 



**yang minggu ni dah masuk second week aku kerja. 

**ha, lagi satu aku nak bagi tau, aku sumpah teringin jadi doctor or dentist.

**err, lagi? erm, aku cuak menunggu kehadiran result spm aku. Ya Allah, berikanlah yang terbaik buatku.

**ermm, ha, aku tinggal lagi dua jam nak habis blaja driving. exam JPJ aku pada 15 MAC. 

**lagii ? ? aku nak bagitau, aku rasa diri aku ni lain sikit la bila dah habis sekolah ni. terlalu banyak unsur luar yang mempengaruhi diri. haha

**last; aku nak bagitau, aku dah discover diri aku. rupa rupanye, aku baru tau, AKU LEBIH BERMINAT untuk mendekati lelaki yang agak agak misteri, dan tak banyak cakap dengan perempuan rupanya. HAHA. golongan ni sebenarnya, menarik untuk diketahui. :)


p/s: BETTER TO KNOW YOURSELF :)

No comments:

sekadar perkongsian :)