like ?

Saturday, December 17, 2011

emosi.

salam alaik.

hi you allss..*wink wink*
minta maaf laa, gedik sikit. HAHAHAH.

ermm, lama dah tak update blog. almaklumlah, sibuk memanjang. (mengalahkan menteri)
tau tak? aku tak sihat dalam 2 minggu ni. demam, batuk, selsema, hidung tersumbat, dan sebagainya. haaa. taktau laa, mungkin ada dosa dosa yang aku lakukan, before before ni. 2 minggu ni jugak, aku kurang senyum, kurang semangat dan kurang ceria. dan semua orang perasan. andd, 2 minggu ni jugak, ramai pulak terTOUCHING dengan aku sebab aku agak sarcastic kebelakangan ini. 

by the way, aku sudah semakin pulih. aku sentiasa berdoa supaya aku dapat merasai semula menjadi seorang AIN yang dahulukala, di mana AIN ni agak periang (hehee.), energetic dan baik hati(euwwww :p)




aku sebenarnya, rasa macam tiba tiba berkonflik(bukan cornflake -.-) dengan diri sendiri. kadang kadang, PRIORITY, selalu aku buat tak endah. aku sedar, tapi entahh, aku kurang guideline. study aku macam hampehh je. takut jugak kalau perkara ni dah sentuh hal hal masa hadapan kan. antara TANGGUNGJAWAB dengan MINAT. mmg senang bagi sesetengah orang tapi tidak bagi aku.  aku dah pernah rasa dah betapa, priority itu perlu kita UTAMAkan especially bab bab belajar ni. 

kadang kadang, rasa minat utk belajar dalam course SCIENCE ni dah semakin jauh la pulak. ermm, ya Allah, bimbinglah akuu. 


p/s: khas kepada seseORANG makhluk Allah yang kian jauh di hati; 
bukan aku yg jauh dari kau, kau yang jauh dari aku. kau ingat aku tak sedih laa? aku tengok kau mcm takde effort nak fixed perkara ni to a better condition pun. aku tunggu dan lihat je. aku dah penat asyik mengalah dari dulu. everyone knows yang aku selalu back up kau sebab aku ada janji dgn org nak jaga kau, but, kau TAHU KE? tak kesah laa, yang penting, hidup ni jgn hidup penuh ego sangat sebab nanti, apa pun tak boleh jadi. mungkin kau segan kot. ermm, takpe, slowlyy, aku ni bukanlah keras hati sangat. cuma hati ni kadangkala berbolak balik. SEMOGA MASA YANG AKAN MENGUBATI SEGALANYA. 

No comments:

sekadar perkongsian :)