like ?

Saturday, March 10, 2012

kau mampu masuk UNIVERSITI PERTAHANAN NEGARA MALAYSIA? hehe. *edisi TERjumpa kawan yang dah lama tak jumpa.

Salam alaik. hmm.
sekarang kan study week. so, aku pun mmg tgh studyy. tapi tadi kann. aku pun online laa. online FB. saja stalk stalk kawan kawan lama. apa khabar mereka. hmm. punyalah aku dok dok belek belek semua yang ada kat FB tuu. sekali tuu. aku ternampak satu gambar ni tau. PEHHH ! TERKEJUT MAK TAU NYAHHH ! aku baru ternampak ada satu gambar nii. perubahan yang agak ketara ke atasnyaaaaa. walawehhhhh.  *terketar ketar aku nak tulis pasal post nii. okaylahh. biar aku cerita sikit. 

time kat SEMASHUR dulu, aku ada kawan, nama dia MOHD SYAHMI B. SHAHARUDIN. kitorang panggil dia SUMO sebabnyaaa, agak sendiri la ehh. hmm. dia ni baik orangnya (*walaupun annoying -.-) dia ni mmg geng geng budak baik tapi sengal. ye laa. bagi aku 'BAIK' la kott sebab dia ni PENGAWAS. pastu SEMASHUR ISLAMIC SOCIETY lagii. pehh. boleh dikatakan orang kuat sekolah jugak la dulu. hmm. dia ni time sekolah digosipkan dengan seseorang dan hasil pemerhatian aku tgk dorg masih bersama (harapnya kekal sehingga ada ikatan sah). apa yang kelakarnya sekarang ialah, mmg dulu, dia ni mmg tembam la jugak. selalu ejek mengejek "gemuk" sesama rakan rakan yang sejenis. hahaha. satu sekolah tahu kehebatan dia dalam BERKAWAD. dia ni dulu KRS . PEGAWAI WARAN tuuuu. gilaaaa lahhhh. ahahah. Cikgu Baha mesti sayang gila kat diaaa. :p dia ni nampak macam kerek dan garang tapi kan, ishhh. mengada ngada jugak kadang kadang. hahahah. kami ni boleh dikatakan sekepala laa. dulu dulu kami bersama rakan rakan lain macam Inani, Sulaim, Bandu, HaziqTar, Shoe, Nelisa, Arinah, Mena, Mosh, dan lain lain. . memang la suka bergurau senda. kadang kadang dia ni nampak macam ulamak. hahaha. almaklumlah, selalu bagi tazkirah and tegur menegur. err (aku pernah terkena TEGURAN dia. -.-

haihhhh. sebenarnya banyak lagi yang aku nak ckp pasal dia ni tapii. takpelahh. biarlah ianya rahsia orang orang yang mengenalinya sahaja. huuu. berbalik kepada tujuan asal aku nak cakap ialah. . .

aku terjumpa photo (aku rasa LATEST kot) dia kat FB.
*ohh, lupa nak bagitahu, dia sekarang menuntut di 

UNIVERSITI PERTAHANAN NEGARA 
MALAYSIA.
dalam jurusan ASASI KEJURUTERAAN.
(budak pandai nii. )

-
-
-
-
-
-
jeng jeng jenggggg ! inilah diaaaa. .


okayy. korang mesti tak faham perasaan aku. AKU NI KAN KAWAN DIA DULU. aku SANGAT TERKEJUT perubahan ini keranaaaaaa! dulu, SUMO yang aku kenal dulu adalah sebegini .....
-
-
--
-
-
--
-




BERBEZA kot ! pehhh. aku terasa kerdil. hahaha. 
okaylahh. tak kisah la walau apapun terjadi. yang penting, aku doakan yang terbaik untuk dia. 
to you SYAHMI; 
jadilah apa yang kau impikan sejak dahulu kerana aku percaya kau mampu dan kau boleh!  :)


p/s: minta maaf, kalau kau tak suka aku post pasal kauu. tapi disebabkan aku terlampau excited, so aku post jugak. lantaklah kau tak suka ke apaa. ahahahahah.. sesiapa nak kenal dengan dia, boleh hubungi aku di talian yang sedia ada :p hahahaha. and and. kalau kau masih still dengan AINA AQILAH tuu. harapnya kau akan terus setia sehingga ke jinjang pelamin. hewhewhew :D. *jaga diri Sumo, jgn sebab kau dah semakin hot, kau lupa orang orang yang pernah buat baik dengan kau. hehe :)


4 comments:

Ain ZH said...

diorang still bersama tp tgh tngu nak ikat sbb sumo x boleh kahwin selagi kontrak dia x abis dgn upnm..kalo x silap kontrak dia 5 thn

ain bz :) said...

yeke wehh? wahhh. baguslahhh kalau gituu. moga berbahagia. :)

Aina Shahirah said...

cerita sekarang bf aku pun macam tu. dia kepeng budak skaters je dulu, tp now dah macam Rocky Balboa. hehe.

ain bz :) said...

huntunglahh @Aina Shahirah. aku nak order satu pakwe askar macam kau laaa. kahwin nanti boleh lalu bawah pedangg. hehehehe :DD

sekadar perkongsian :)