like ?

Tuesday, February 2, 2010

17 tahun hidup di dunia :)



01022010
tarikh keramat
hahaha. birthday aku weyh!!

"terima kasih banyak2" lah pada siapa2 yg bersubahat kenakan aku. siot betul --'
aku sangat menghargainya. hahah.
terima kasih tau kat kalian kerana bersusah payah menghadiahkan aku macam - macam.

 i love all of you

RAHIDAH, SHOE, SKIN, MENA, FQANANI, ARINAH, NENEK, KUDE, WAHIDA, LELA, LEYA, SYUE, MAK, HANIS, NELISA, IYLIA, AIDA, GENG 13, dan semua 0610.

aku sayang kalian sangat - sangat.

tapi aku nak cakap sikit la,
tolonglah jangan kenakan aku lagi weyh. malu aku.
siottt. hahah. tapi aku suka la. : p

______________________________________________________________________

biar aku review balik apa yang terjadi semalam.

ok. mula2 macam biasa la kan, hari ahad pulang ke SEMASHUR. aku ada bawa 2 kek la. 1 untuk kelas, 1 untuk dorm. wlaupun beli kat GIANT je, tapi sedap la. ahha. pastu, malam tu bagi la kek tu kawan budak2 5 amal, dan malam waktu prep tu jugak aku berazam untuk menyiapkan kerja MATH MOD AKU. ada 13 graf yang harus disiapkan.

AL - KISAH....

aku prep malam dekat bilik pengawas, bukan dekat kelas.
lepas tu, tak pasal2.. dalam pukul 9.45 camtu,
SHOE masuk. kemudian, panggil aku suruh keluar bilik pengawas jap sebab ada adik usrah aku nak jumpa.
tengok punya tengok.

 CHIINNNNGGG!!

ada CEPLOS. hahaahah.
mula - mula, aku agak terkejut la.
dan agak menakutkan sebab dia nak jumpa aku.
*tak pernah2 cakap dengan perempuan*
haishhh. aku pun tanya la dekat dia, kenapa nak jumpa aku.

pastu, argghh! dia tanya pasal gambar aku dengan dia yang aku sumbat dalam myspace aku.
dia MARAH siotttt. dia psycho gila la malam tu.
Ceplos tak habis - habis asyik cakap ayat ni

"CUBA KAU CAKAP, APA EFFECT GAMBAR TU KAT AKU??"
"AKU TAK SUKA KAU LETAK GAMBAR TU!"
dah la asyik ulang - ulang - ulang ayat yang sama

siott. dalam hati aku, nak je cakap.
APSAL MAMAT NI GELABAH SANGAT. KATA LA GIRLFRIEND KAU MARAH. --'
sh*tahahahahahah

daripada aku rasa nak marah bila dia marah aku, tetiba aku jadi cuak pulak dah.
yela, mana taknya.. dah la guna ayat psiko gila!
pastu dah la tak selalu cakap dengan perempuan, pastu dengan badan dia yang sasa tu (kononnya --')
cuak gila.
pastu siap cakap lagi kat aku camni
"APSAL KAU SENYUM2, AKU SERIUS NI KAN."

hahaha. dah la, pastu perkara last sekali yang dia buat ialah,
dia tumbuk panel hose bomba kat luar bilik pengawas tu pastu dia belah.

aku pun masuk dalam bilik pengawas, cerita la kat nelisa and the gang.
siott.
aku pun tak pasal - pasal nangis.
bodoh!
yela. kalian takde kat tempat aku.
mestilah cuak beb!
hahahah
nangis teresak - esak.
ahhahahaha

dah la tak siap homework, pastu jiwa kacau, hati runsing.
ahahahah.
bangang punya ceplos!
hahaha.

oklah.
malam tu, aku nangis lagi. dah la esoknya birthday aku.
malam tu aku sedih.
arghh!!

aku pun solat isyak sekali dengan solat hajat tau tak?
Sebab cuak sangat dan hati tak keruan, aku siap berdoa agar
nasib aku akan selamat keesokkan harinya dan berharap agar kejadian yang berlaku tadi tu
hanya mimpi sahaja.
*aminnn.

pastu, aku baliklah ke bilik.
pakai la baju tidur lawa sikit. siap pakai cekak pink baru beli pagi tadi. ahahah

aku pun buatlah homework yang bertimbun
dengan hati yang agak kacau.
imbasan wajah ceplos yang GELABAH tu
memenuhi ruang kepala otak aku ni ha!

hahaha.
detik 12 tgh malam... tiba - tiba, mena, lela dengan leya kut kalo tak silap lah.
tutup lampu (what a common surprise --')
pastu ckp happy birthday
pastu mereka cakap macam ni,
"AIN, AKU NAK KAU TAHU, CEPLOS SUMPAH LELAKI TAK GUNA"

pastu.. lela keluarkan kamera, suruh aku tekan button play.
pastu aku tekan. keluar gambar CEPLOS TAK GUNA tu.
mena suruh aku dengar apa yang diperkatakan oleh ceplos dalam tu.
aku tak dengar pada mulanya. last - last, lela fed up, pastu dia tolong 'kuatkan' suara ceplos

nak tau? dalam video yang berdurasi selama 4 saat itu daripada ceplos yang sedang
cakap.....



"WEYH AIN, AKU DUMMY KAU JE TADI, HAPPY BIRTHDAY"

arghhhh. BABBIIIIIIIII!!!!! (astaghfirullahalazim) geramnya akuuu. hahahahahah
lepas tu, aku terus menangis yang dasyat gila weyh! pastu datang pulak segerombolan kawan - kawan yang bangang bersubahat bersama. aduiyaii. mereka nyanyi lagu birthday kat bilik kuat - kuat.
*nasib baik warden takde. hahaha.*

aku nangis nangis nangis gila dasyat.
sumpah bodoh. hahaha

rupa- rupanya aku kena PRANK.
bang**t betul.

hahahahahahahhahahahahahaha.
buat malu aku je depan ceplos.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
geram tau tak? hahahaha

oklah. apepun yang terjadi
kejadian malam tadi memberi seribu satu iktibar kepada aku

1) JANGAN GEDIK2 NAK TANGKAP GAMBAR DENGAN LELAKI
2) KALAU NAK LETAK GAMBAR ORANG LAIN DEKAT MYSPACE KITA, KITA HARUS MEMINTA KEBENARAN TERLEBIH DAHULU.

hahahahaha.
tu je la.

pagi ISNINnya pulak, aku cari ceplos weyh!
akhirnya jumpa, pastu aku jerit
"KURANG AJAR KAU CEPLOS!!!!!!!"

hahahahahaha.
**padan muka malu, aku jerit depan khalayak ramai. ahahahha

tapi, yang paling membuatkan ramai perempuan tak puas hati ialah
Ceplos wish birthday kat aku.
hahahahahahahahahahah.

*sorry guys, jangan jealous. ;))

oklah. anyway, aku sayang gila kat kawan - kawan aku.
thanks for everything. doakan aku berjaya weyh!
straight A+

go! go!

the end. :)

sekadar perkongsian :)