like ?

Thursday, February 25, 2010

qudwah hasanah.

hari ni ada SAMBUTAN MAULIDURRASUL 1431 HUJRAH. Semua pelajar memang bersemangat la bila berselawat tu. harap - harap, mereka semua selawat dengan niat yang ikhlas terhadap junjungan kita NABI MUHAMMAD S.A.W. Rasulullah merupakan salah seorang personaliti terhebat dunia. jadikanlah baginda sebagai seorang tauladan yang mulia. amalkan sunah Rasullullah S.A.W. dan yang paling penting, amalkan amar makruf nahi mungkar dalam kehidupan..
pemenang perarakan selawat kali ini, dimenangi oleh rumah

AL FARABI.

hebat kan? dapat pahala dari Allah, dapat kemenangan dari sekolah.
harapnya ia mendapat keberkatan ALLAH S.W.T.
amin..

___________________________________________________________

aku ni salah seorang SIS. aku tau, aku ni memang agak sampah, tetapi aku berusaha sedaya upaya jadi yang baik. tadi pun, aku berarak ikut SIS. punyalah warak pakaian aku hari ni. hahah. sengal je. ye la kan, bila lagi nak pakai2 jubah kalau bukan waktu - waktu sebegini. betul tak? haha. tak kisah la orang pandang serong atau apa - apa.. yang penting aku tahu aku siapa. ok? :)


BAJETT :)))




ALHAMDULILLAH, 
DOAKAN AKU, BERUBAH SUATU HARI NANTI :)


Ya Rasulullah, akhlakMu bagaikan Al-Quran yang mulia
Cinta padamu, ya Muhammad, kekasih hati.


-TAMAT-

No comments:

sekadar perkongsian :)