like ?

Monday, October 24, 2011

mood : SUDAH LAMA TIDAK BERinternet :DD

salam alaik!

RINDU TAK KAT AKU?
tolonglah mengaku yang korang rindu aku.
omg!
lamanya tak mengupdate.
ahahaha.
notification  facebook bertimbun. tak larat dah nak bukak satu satu.
 ehh, jap,
SEBENARNYA korang tahu ke kemana aku menghilang?

aku busy sikit lahh mengejar cita cita. hehe.

err, aku sekarang dah 'graduate' jadi KOMANDER KESATRIA dahh.
sekarang dah jd 'komander baru' 
*dulu panggil BK (bakal komander)

ermm. aku busy skit la sekarang. nanti aku buat laporan penuh la ehh. buat masa ni
ada banayk bende nak settle. okehh?

heee. kalau korang rindu aku, maksudnya, aku rindu korang jugaklahh.
thankyou. ahaha

byee! doakan JAMBORI KOMANDER KESATRIA kami!


MINTA MAAF, AYAT AYAT DIATAS AGAK MEM-BAJET. *macanlah ada org rindu. -.-

No comments:

sekadar perkongsian :)