like ?

Sunday, January 1, 2012

2012 . ada beza kah dengan tahun tahun sebelumnya?

salam alaik.
firstly first. HAPPY NEW YEAR.


for sure, korang semua ada azam baru? (err, yekeww?)
but, for me, TAK TERFIKIR lagi nak buat azam apa.(am I too loser?)
aku takut, bila letak azam, ia tidak tercapai.
tapi, bahaya jugak kalau tak letak azam sebab kadang kala azam tu yang membuatkan kita lebih terdaya untuk menggamit impian di alam fantasi menjadi realiti.(ayat sastera habis laa -.-)

okay, apa apa pun, confirm lahh semua orang akan impikan setiap perkara menjadi lebih baik dari sebelumnya. kan?
seperti hadis Rasulullah SAW ini 


“Beruntunglah orang yang hari ini lebih baik dari semalam… Rugilah orang yang hari ini sama sahaja dari semalam… dan celakalah orang yang hari ini lebih teruk dari semalam…”


haa, tengok tuu, fikirlah sendiri ehh. TAKKAN kita nak jadi CELAKA kann? soo, kita muhasabah diri, buat baik, cukupkan ibadah. murnikan hati, sucikan diri di tahun baru (masihi) ini.

tu je lahh nak share sesi awal JANUARI 2012 nii. so, hope for the best.
doakan aku akan lebih berjaya pada tahun ini. moga rahmat Allah tidak akan putus putus terhadap kita. amin :)


p/s:  TAHUN BARU, aku cuba tukar background and header baru (even guna template designer blogger jee) bercerita tentang photo header tuu. aku nak credit kepada IZZATI SYAZWANI or EJAD or WENOT atas gambar yang dicapture olehnya. sangat cantik. (aku just edit tambah quotes kat bawah tuu)
thank you. :)





No comments:

sekadar perkongsian :)