like ?

Sunday, January 15, 2012

OPKIM. Kg. Sri Repah , Tampin.

salam alaik.

setelah seminggu berlalu. baru aku nak post pasal suatu program OPERASI KHIDMAT MASYARAKAT (OPKIM) anjuran MPP UiTM Negeri Sembilan yang bertempat di Tampin.

ermm, program ni aku pergi saja saja je. pengisian program ni, okayy lahh. 
tapi, mungkin pada masa hadapan improvement perlu ada. 
patutnya, bila ada program macam ni, memberi peluang kepada kita untuk rapat dan bermesra dengan masyarakat setempat. so, aktiviti kemasyarakatan perlu dilakukan bersama sama antara student dengan penduduk kampung. :)

tu jee, nak share pangalaman je nii.

1) Aku dapat family angkat iaitu, 
MAK ---> PN GOLJAN BT. AYATOLLAH
AYAH ---> EN RAMLAN B. YASSIN
rindu sangat sangat dekat diorangg. seriuslyy. :( and tak lupa juga anak tunggal mereka, IRA :)

2) Aku masuk pertandingan karaoke and menang naib juara. hahahaha. tak sangaka dpt no 2. selalunya no 1 :P HAHAHAHA. BAJET GILAAAA.
okaylahh. not bad. pakcik yang dpt no 1 tu memang patut menang wooo.

3)dpt mcm macam hadiah daripada makk..


so, here the the photos.

my familyyy angkat.

p/s : aku ada bykkkk lagi gmbr. tapi sorryy, wifi lmbt. ok. kalau mahu gmbr anda. nanti beri pendrive :))


No comments:

sekadar perkongsian :)