like ?

Friday, June 1, 2012

SEMESTER 2 / 2012

salam alaik.

result semester 2 aku?

okay. pointer rahsia. ia sangat teruk sebab
AKU REPEAT 1 PAPER.
paper yang aku dah agak aku akan repeat which is CALCULUS I



bapakk ahhh! bencinyaa aku kat subjek ni :(

addmath,calculus,addmath,calculus,addmath,calculus.
damn! aku mmg rasa aku salah course! 

okay! boleh tak aku nak drop subjek ni?

-.-
aku kena kumpul balik semangat.
aku kena berperang dengan subjek ni! seriusly! 

tarik nafas. lepas. yeah!

doakan aku berjaya next sem ye?

aku nak jadi pelajar cemerlang. dari semua segi.
hopefully.

i love you all. thankyou.




p/s: jeles tengok HANIS ZALIKHA yang fofuler tu dapat ANUGERAH NAIB CANSELOR. pehhh! dahsyat. 
(alaa, itu sebab dia amik course yang dia minat. kalau aku pun boleh .) hmm. ni lah dilema bak kata orang. 
its okay ain. teruskan apa yg dah kau mulakan ni, then degree nanti, ikutlah apa yang kau minat. kau pasti berjaya!

No comments:

sekadar perkongsian :)