like ?

Wednesday, October 21, 2009

BAHASA JIWA BANGSA.

Sbelum tulis blog ni, aku nak ckp kt sini bahawa selepas ni, aku akan update post kat blog dengan menggunakan bahasa Melayu yang betul tatabahasanya atas dasar keinsafan dan kesedaran dari dalam diri. sorry kalo selama ni, bahasa rojak dlm post - post aku yang lepas korang x faham sebab bahasanya yg sangatlah ROJAK. ahahahahh. bak kata Pengetua Cemerlang SEMASHUR, "MATI BAHASA, LENYAP BANGSA". insaff.

p/s: sebenarnya, pagi tadi ada pelancaran BULAN BAHASA KEBANGSAAN. gila mangatlah aku, time nyanyi lagu BAHASA JIWA BANGSA. bukan apa, org lain tak tahu nyanyi lagu tu tp aku tau sebab waktu darjah 1 kt SK Taman Seri Rampai dulu ade nyanyi lagu tu setiap pagi Isnin. hehehe. tibe2 tadi rasa hebatt. overall, majlis arini ok lah. form3 handle semua. mantap la jugak. congratss.





No comments:

sekadar perkongsian :)