like ?

Saturday, October 31, 2009

hawari dengan cik yayah datang rumah. :)

attention: to HAWARI, jgn bajet hot plak ye. hahaha :DD

wahhh. sepupuku dari Johor datang bertandang ke rumah tadi. sungguh tidak disangka. haha. aku dah la suka dia sebab dia hensem. haha, kami sebaya pula tu. hehe. tapi dia ada girlfriend la weyh. hahaha.. tidak mengapa. yang penting ukhwah sebagai seorang sepupu akan sentiasa kekal hingga bila - bila. chewwahh. tadi ibu mengambil cik yayah dengan hawari dari rumah cik bedah. Lepas tu, mereka singgah makan tengah hari dekat rumah dan kami pergi jalan - jalan di TASIK TITIWANGSA naik kereta kuda. Seterusnya, barulah ibu hantar mereka ke PUDU RAYA untuk pulang ke JOHOR. aku masih ingat dulu, ketika darjah 3. si Hawari pernah tidur semalaman di rumah aku. Apabila nak menghantarnya ke Pudu Raya, aku menangis kerana sedih. haha. betapa aku suka dekat si Hawari ni. ntahpape ntah.

p/s: HAWARI; kalau kau baca blog aku ni, aku mahu kau tahu yang kau akan tetap jadi sepupu aku yang paling 'hensem'. hahahahaha. dan minta maaf kerana aku ambil gambar kau ni dari myspace kau :) tq

(*aku tak pasti nama penuh kau weyh. haha.)
p/s: gambar ini blur.


No comments:

sekadar perkongsian :)