like ?

Friday, October 16, 2009

superSTAR:)





Wahh. Bestnye. 11 Oktober 2009 yg lepas tibe2 je seramai 20 org student semashur terpilih untuk MEMBINTANGI IKLAN KOMERSIAL SATU MALAYSIA anjuran FINAS. Perghh.  Ceritanya bermula begini.
Ada suatu hari tu, Hanis Amirah tetibe kabut cari 20 org untuk dipilih menjadi wakil sekolah untuk penggambaran SATU MALAYSIA.Then, malam tu aku ngn skin tgh lepak2 kt dorm. Pastu ade informer bgtau ktorg terpilih. Aku first2 mmg x caya. Ye la. Dh r pilih aku yg x cantik ni. Manakan sesuai mnjadi wajah komersial. Chewwahh. Hahaha. Then bile ditanya2, baru aku tau, yg aku terpilih sebab aku SUKA MENCAPAP. (--‘ ohh, mntg2 aku capap, ske2 ati je letak nama aku. ntah pape) pastu ade satu ari tu, hari Rabu kalau x silap ahh, ktorg yg 20 org ni kne berkumpul kt dataran sebab cikgu Baha nk jumpe. Haishh, dh r aritu muka bapak sakai. Tetibe ade screening test. Hahaha. Erm. Then, tibe2 ktorg dkhndaki ke padang semashur, producer iklan tu nk jumpe. So pegi la. First time jumpe. Mmg dorg org2 yg keje2 pasal filem. I mean, boleh Nampak la yg dorg ni org2 yg bergiat dalam industri ni. First2 ingtkan, ini hanya SHOOTING GAMBAR FOR IKLAN utk letak tepi2 jalan, rupe2nye, iklan dalam tv. Wahhhh. Ktorg bakal popular. Ahakzz:DD. So rupenye, kitorg need to make three layer human pyramid that symbolizes ONE MALAYSIA.  Kitorg kne la panjat2 atas badan sesame kitorg.
The full SHOOTING was on 11 oct la aritu. Ktorg x pulang bermalam sbb nk jadi popular tau tak. Hahaha. Excited beb! So.. photo captured di bawah ini mungkin menceritakan segala2nya. Just check it out. NANTIKAN KAMI DI KACA TV :)
 

 

 

 








producer: azlin:)

 
 manager : mike:)






director: izan

 
make-up artist: jue:)



 special job: hisham:)

 
photographer: faizah :)






sekadar perkongsian :)