like ?

Tuesday, January 4, 2011

hari hari ada je berita panas di akhbar --'

memang la kan, dah kata akhbar. mestilah cerita panas, takkan cerita sejuk beku pulak kan? haihh. ha, aku nk komen sikit la, cerita yang menarik perhatian aku. it's about *GAY*. korang baca tak pasal pengakuan berani mati org Malaysia yang mengaku gay tu kat youtube? adoii. ntah la weyh. dunia dah akhir zaman kan? aku yang takut skang ni. kenapa la mereka mereka ni kan,, haihh, aku malas nak cakap tau tapi, mereka ni tak belajar PENDIDIKAN AGAMA ISLAM ke? masya-Allah. takkan tak tau, MUSAHAQAH ataupun HOMOSEKSUAL ni kan berdosa dalam islam. tak belajar ke sejarah islamiyyah dimana Allah murka dan menimpa azab kepada kaum Lut? aku seriusly, sangat takut weyhh bila tengok video tu. aku cari gila gila video tu dan akhirnya jumpa. erm, malas nak cakap. apapun, saya seru, INGATLAH ALLAH. silalah bertaubat. 
TQ :(

No comments:

sekadar perkongsian :)