like ?

Monday, January 3, 2011

now what? welcome 2011 :)

ahahaha. mcm biasa la, kalau aku online, kiranya, aku tgh curi broadband bapak aku la ni. haa, apa yang aku nak cakap sikit tapi banyaaakk sgt since last year. haaa btw; HAPPY NEW YEAR 2011 *aku harap tak terlambat la, heheehe. okayy 30 disember lepas. hahahaha. semua orang tahu DAMPING MALAM keluar pawagam. aku pun pergi la tengok. almaklumlah, SEMASHUR masuk --' haa, bak kata Ahmad Idham, cerita seram, tapi,, bila dah budak2 semashur masuk. err,, mungkin jadi cerita lawak la kan. hahahaa. dari start sampai habis, asyikk geeeelllaaaakkkk je. hahaha. oklah, aku just nak cakap, muka aku BAPAK HODOH dalam tu. tapi, macamana hodoh pun, glamour la jugakk. hahahahaha. okayy aku tahu, korang menyampah dah tu :p. 

ha, apa lagi ek? erm, new year aku tak sambut pun, doa je cukup SEMOGA TAHUN NI LEBIH BAIK DARIPADA TAHUN LEPAS. haa, azam aku? nak jadi terkenal. hahaha. tak boleh ke? haa, suka hati aku laaa. ha, sapa nak join, boleh jee,


ha, sapa nak tahu? aku tgh amik LESENN. yeahhh. lepas ni rempit la, ape lagi. hahah. time aku amik lesen, aku jumpa HANYN. best la, ada kawan la atleast. hehehe. 

aku nak kerja, tapi bapak aku tak kasi, aku nak duit tapi tak kerja. ha? habis tu macamana? haa, aku tgh merangka program perniagaan aku korang kena la TUNGGUUUUU..  bisnes online. ok kan? hee.

erm, tu je la. nanti aku post lagi.

okay. tamat :)

No comments:

sekadar perkongsian :)