like ?

Sunday, March 6, 2011

sabtu yang kabut gelibut :DD - kerja + kenduri

semalam aku buat kerja overtime hari sabtu wehh. hahahaha. menyampah betul bila kerja yang terlampau banyak and tak siap, dipostpone pada hari berikutnya. hahaha. almaklumlah, kerja fotostat ni bukan senang tau. macam - macam hal nye. hari sabtu tu memang kabut. aku gi kerja pun pakai seluar track je. tak penah penah. hahahah. time tengah kerja bersama raees, acip, dan syahir kan, tiba tiba je, ada msg masuk. sendernye ialah WARI.  eh? peliknye ohh. dalam msg tu tertulis "weh, ko kat ne ni?" memang pelik, apesal laa si wari ni tanya macam ni. dan disebabkan busy gila, aku abaikan msg tu. tengah banyak2 buat kerja yang sangat berterabur tu, raees pulak tengah main gitar. sebab kerja dia dah siap awal. haihhh. raess sangat hebat wehhh, betulla ajym cakap hari tu yang raees sangat hebat. hahaha. tapi sayang, tak sempat la nak timba ilmu dengan dia. ahhaha. 

ok. pastu kan, dalam kul 3 camtu, keje tak siap lagii. adoii. bile daaa mau siap. pastu fon aku banyak kali bunyii. mak aku call. suh cepat. sebab nak gi kenduri kahwin cucu mak de, anak kak yong, iaitu farhan. haihh. aku dah la tak siap keje lagi. jadi terpaksa la aku tergesa gesa tinggalkan kerja yang tak siap tu pada ACIP, RAEES and SYAHIR. aku bersalah gile ohh. sorry korang :(( dalam kereta, aku rasa macam loser sebab buat kerja separuh jalan. aku ni mmg jenis yang tak suka buat kerja separuh jalan. aku nangis lak tu dalam kereta, lagi syahdu bila waktu tu lagu cinta kristal pulak, aduiyai. pastu acip call, tanya mana kunci kedai. ya Allah. waktu tu aku merasakan yang dunia ni gelap, chewwahhh. lagi tambah sedih la aku ohh. haa, penawar sedih, AKU PUN TIDO kejap. bangun bangun je, dah sampai bukit jelutong. haihh, aku dah la tak tukar baju lagi. pastu aku tukar je and pakai baju kurung dalam kereta. selamba je. hahah. sorry laa ehh, kepada yang ternampak aksi tak beberapa sopan tu, sila abaikan. hahahahah.  pastu kan, sampai sampai je. jeng jeng jeng. aku ikut tema kenduri tu warna purple. hahaahaha. datang datang je, salam la semua sedara mara aku. pastu aku nampak cik yayah. aishh. cik yayah pun turun kl dari johor, mesti bawak wari sekali. haaa, aku masuk je dewan tu, aku pusing tepi, tengok tengok ada wari laa, hahahah. dia peace kat aku. ahahah. OHH, patutlahh, dia kasi msg tadi, sebab dia mmg nak tanya aku kat mana sebab aku tak sampai sampai lagi kenduri tuu. hahahah. macam biasa la, nampak wari je mesti aku excited. almaklumlahh, dia kan my favourite cousin. HEHEHEHEH :DD so, cam biasa,  kitorang wajib tangkap gambar. ahaks. aku tau, bunyi macam gedik tapi nak buat macamana, aku mmg suka kat dia dari kecik lagii. hahaha. tapi tak lebih dari seorang sedara laaaa. ok, tu je. so, here's the photo of the day. :)

ni kak yong, sepupu aku tapi umur dia lagi tua sikit dari mak aku. 
err, korang mesti pening kan? hahahahah

okay, yang kawin ni si FARHAN, anak kak yong merangkap anak sedara aku --'

ha, ni mat bunga mana entahh --'

sepupu - pupu - pupu

wari, abg shahrez, aku, abg ayi terselit, and aina.

ada lagi gambar, malas la nak upload, internet lembap gilee. --'

-------------------------------------------------------------------------------------

haaa, kat sini nak selit sikit satu gambar aku dengan WARI version 2. kalau nak tengok version 1, tengok post lama aku. hahahahhaa.

this is my favourite cousin version 2 :)


p/s: aku suka pergi kenduri kahwin :) sebab, aku suka pakai baju kurung. err, ada kaitan tak? --'


ok. tamat

No comments:

sekadar perkongsian :)