like ?

Sunday, June 5, 2011

auntie SAFFINA chat dgn aku kat fb tadi.

salam alaik. 
NOW i just know, mcmana perasaan rindu seorang ibu terhadap anaknya. betapa betapa. arghhhh. tak dapat bayangkan. okay. let me story. aku online facebook. then tiba tiba. ada org chat aku. then, suprisingly, it was MAMA SKIN yang chat aku. thenn, dia tanya mcm mcm. dan sangat touching, bila part dia RINDU dekat anak dia iaitu AFIQAH SAKINAH. omg! for the bukti kukuh lagi ampuh, 
click gambar bawah ni.


ya Allah, tabahkanlah hati seorang ibu ini. moga doanya mengiringi anaknya. 

WEHH, MAK AKU ADA FACEBOOK tapi mungkin aku tak add dia kot. andaikata la dia aktif facebook tu dan aku add dia. ENTAH ENTAH nanti, dia akan ckp rindu jugak kat aku kott. seriuslyy.


p/s: IBU, I MISS YOU :(

2 comments:

afiqah sakinah said...

thnks for making me cry :') and miss my mom even more :'))

ain bz :) said...

welcome! yess. and sorry for making you cry, *if you really cry* i don't mean it.

sekadar perkongsian :)