like ?

Sunday, June 5, 2011

dah terlambat kott post ni. : MINGGU DESTINI SISWA. UiTM :D

salam alaik!
wahai sekalian pembaca. aku rindu korang semuaaaa.
okayyy. aku just nak bgtau kehidupan awal sebagai pelajar UiTM sem 1 di KAMPUS KUALA PILAH, NEGERI SEMBILAN. fuhhh. mmg payahh.

details:
IPTA : UITM KUALA PILAH, NEGERI SEMBILAN (BETING)
COURSE :  DIPLOMA IN SCIENCE (AS120)
DURATION : 6 SEMESTER --'

Minggu Destini Siswa (MDS) dan Pembantu Mahasiswanya.
ni kira macam minggu orientasi lahhh. okayy. first time mmg rasa excited nak orientasi tapi. perhhhhh. apa yg aku nak ckp. aku benci mds. haahaha. penat kottt. mcm nak gilaaa. hahaha. tapi bila part last last tuhh. fuhh. sedih dia lain macam. ye laahhh. seriuslyy aku asyik fikir, camnelahh kehidupan aku lepas nii. fulamakkk. i hate this feeling. btw, thanks to all PM. you all sangat sabar dengan kitorang. thank you :)
*time MDS aku tak menonjol pun. malass. hahahaha. aku jadi mcm budak skema je kat situ. haha.* korang tau tak aku homesick? wth --' aku time form 1 dulu pun takdelah homesick sangat sampai mcm ni. kau bayangkan, every night aku nangis je wehhh. mcm bodoh --'.

First week of kuliah
sepatutnya, start isnin ni, kuliah dah kena start dah. Hari isnin tu, pehh, punyalah semangat datang. baju kurung pink bagaii. last last tgk mmg tade lecturer punnn. okayyy. apa apa pun sampai ke hari jumaat. mmg tade lecturer except for subject PHY110. omg! i really miss teacher haslina and teacher nik sooo much :(

whatever it is. mmg byk sgt dugaan kat sini. hanya Allah laa tempat aku mengadu. :) 

gambar gambar sekitar MDS.


wehhh. mcm banduan. ahahha.

meet my friend, iqa

my friend, shaza athirah

meet my friend, fiqa firdaus.

meet Amy dan Aqmar.


this is nabihahhh. dia ni ala ala afiqah inani.


OHH, MY GENG. hati aku sentiasa terubat bila jumpa diorang nii. 
inilah, hibriyah and fatin nur atiqa.


p/s: wehhh, korang tau tak? ada lahh sorg nii, dah la belum kenal secara rapat lagii, tapi dia cakap macam ni. "wehh AIN, nanti kau ajar la aku FIZIK dohh, aku pun nak dapat dekan macam kau." -.- 
ya Rabbi, aku ni dah la sama umur cam dia, dan belum PERIKSA lagii. tapi takpe, aku anggap ianya sebagai doa. AMINN, MOGA MOGA dapat dekannn. :)

No comments:

sekadar perkongsian :)