like ?

Wednesday, August 10, 2011

apa perasaan anda apabila diREJECT? :(

salam alaik.

okayy, mood aku sekarang ni. . .
perhhhh, mmg hancur buluh luluh la rasa jantung hati limpa dan segalanya.
sedih nii. 
tau tak sebab apa? hahaha. 

the story : Aku masuk pertandingan photography SUARA KEAMANAN MAHASISWA. then, aku hantar. then, aku tgk la kat FB ruangan album tuu. cari punya cari, tak jumpa pun gambar yang aku send tu. dah mula down dah. sekali tu, aku beranikan hati tanya orang yang incharge pertandingan ni la, RUPA - RUPANYA, photo aku diREJECT! ni gara gara gambar tu aku edit sikit.
adoiiii. ciss. punyelah sedih aku. dah la aku berharap dengan penuh harapan untuk menang wehh. tup tup. pehhh. REJECTED! aku rasa macam loser gila. kempunan la aku nak menang wehh. nak buat macam mana kan, TAK DE REZEKI la kott. ermm, SABAR LA WAHAI CIK AIN BZ. jgn risau, nanti kau akan dapat masuk dan menang contest yang lagi best ! 

sooo, untuk tontonan umum, AKU TAYANGKANLAHHH gambar yang telah direject tu kat korangg. 

FIRST CHOICE!
*model gambar : student SEMASHUR batch 0913

SECOND CHOICE !
*model gambar : kitorang kitorang yang terlibat dalam lakonan iklan 1 Malaysia - FINAS


*last last, langsung tak diCHOOSE pun. ahahah --'*
sadis gilaa

harap harap mesej dalam foto keamanan aku dapatlah disampaikan di ruangan blog ni dan bukan di ruangan FACEBOOK CONTEST tu. TERIMA KASIH ! 
salam 1 MALAYSIA



p/s: kita sebagai manusia harus REDHA atas segala ketentuan yang Allah berikan. :)

No comments:

sekadar perkongsian :)