like ?

Wednesday, September 16, 2009

DEAR KERO..

aku kenal kau dh lama.
since form 1. aku rasa kau mmg popular.
hahaha.
kelas kau dh r sebelah klas aku. kau 1 BAKTI.
haha.
first aku knal kau, of course r time CHOIR.
hhaha..
suara kau mmg sedap.
aku ingat lagi.
time form 2, ada audition CHOIR dengan guru vokal pondan tu.
then aku sangat terpegun bila kau nyanyi lagu 'MORE THAN WORDS'
hahaha. sgt sedap keyh!
eh, japp.
time form 1, aku tau kau penah kempen utk exco BATTANI.
ahha! tp kau x dpt jd. sulaim yang jd. (kalau kau jd exco, ntah2 kau kp skang :DD)
tapi takpe, aku still nmpk kepimpinan kau sejak form 1 lagi.
kau ketua kelas 1 BAKTI. dan paling x tahan aku tau yang ANIS penah ske kau.
k, time form2 plak.
kau naik kelas, perghh.
klas first lak tu. (kau mmg pndai pun --')
tp, kau start jd pengotor la plak.
BUKAK STOKIN DLM KELAS., TIDO AIR LIUR MELELEH KT MEJA.
hahahaha. busuk giler perangai kau. syue slalu citer pasal kau.
tp sume org x kesah sebab kau PANDAI.
hahah.
aku tau, kau join training bahas. kau mmg pndai bercakap.
HEBAT. clap*applause*
kau penah wakil battani kalahkan farabi utk forum.
takpe. kau ade SENSEI FARAHDEE, x aci. hahaha.
erm, form 3 plak,
kau biasa2 je kut. still kelas first
sentiasa pndai. PERANCIS? xpayah ckp. hebatt la gak.
haha.
erm. ape yg aku tau pasal kau time form 3 x byk kut,
yg aku tau, kau banned si IMAN tu. hahah.
giler r.
then bile lepas PMR tu, ade pertandingan BAHAS.
like usual, battani menang lagi mengalahkan farabi.
ciss tak guna. haha.
x pe, aku mengaku kau mmg pndai BERKATA - KATA.
hahaha.
erm.. tp kan..
awan mendung pun berarak..
nk dekat2 akhir taun tu.
kau wat pasal lak 'terbang2' bersama amir.
knape kantoi? *kali ni kau x hebatt r (lain kali blaja ngn aku :DD )
aku igt lagi kat surau cikgu baha pnggil kau ngn amir.
aishh. malu deyh.
but aku rase tu biasa2 je.
tetiba, ade plak FLASH camera tetibe,
rupe2nya, kak eja ngn kak nas yg snap picture ko.
ntah knape, tetibe excited. haha.
last2 kau kne gantung.
xpe, pengajaran untuk kau.
then, ade solat hajat kt skolah.
aku penah nampak kau peluk mak kau.
kau lelaki pertama yang merentasi tirai surau antara laki n perempuan
untuk cari mak kau. lagipun mak kau saff depan. senang kau nk cari .hehe.
ON that time, aku tau kau anak yang baik.
ok then,
jeng jeng jeng, RESULT PMR pun kuar.
seperti yg dijangka, kau msti r straight A.
eleh, aku pun, kwan2 lain pun.
satu batch 0610 SEMASHUR dpt no1 dlam malaysia
pastu form 4.
dh besar dah semua. tetibe kau satu kelas ngn aku.
thats mean kau ke klas kedua. haha.
tp x pe, org bijak.
hahahhahah.
ermm...
waktu form4, ntah r.
xtau nk citer ape dah.
byk.
pahit, manis, masam, masin.
igt sendiri la.
haa, ade satu bende yg aku perhatikan pd kau.
(dlm pemerhatian aku la) antara kawan2 kau, aku rasa kau SOLAT lebih kerap dari mereka.
hahaha. jahat tak aku? ckp sorry kt kwn2 ko. kalau aku salah.
but kero, keep it up, SOLAT itu TIANG AGAMA.
xpe, aku still kwn ko.
kwn2 kite still kwan ko.
hope kau jd SOMEONE kt luar.
ALLAH akan buka rezeki kau kt luar, who knows..
kan? kan?
ok. tu je
bye, KHAIRUL AKMAL B. SALIM. :)

No comments:

sekadar perkongsian :)