like ?

Wednesday, September 16, 2009

kabut_clumsy.

haisshhh..




malas nk cerita tp kan.
mcm memalukan. haha

last week, aku jd mc untuk perhimpunan.
wahahaah.
dh r kne bangun awal pagi for preparation hari tu.
aduiyaii.
x pnah2 bagun awal tetibe je jd org paling awal bangun kt row farabi tu. haha.
tyme nk gi mandi, tetibe terserempak ngan shiro. haha.
siap perli lagi.

SHIRO : oitt. ain. awalnye. xpnah2. haha.
AIN      : haisshh. --' aku mc la. (tau la aku slalu siap paling last kt farabi.)

hehehe.
then aku pegilah perhimpunan.
perghh! aku org pertama.
hahaha.
aritu aku mmg gelabah giler. almaklumlah, dh r jd mc, minggu ber'speaking english' n perhimpunan rasmi lak tu.
mmg x tau nk ckp cuaknya.
haha.
then, Maizura. lari2 jumpe aku.
rupe2nye. prhimpunan rasmi tangguh ari rabu.

adoii.
punyelah bengang. haha.

so.. hari mula berlalu dan aku pun jd mc for ari rabu.
first2 ok je.,
preparation mantap.
tapi.. tetibe.
time pengetua n pk nk berarak, ade plak tuan haji nor paizin.
adusshh.
punyelah kabut.
dh r kne speaking. then, ulat jumpe aku, suh wat pengumuman dorm aspura terbersih.
masalahnye, dia x sediakan laporan plak. aghhh.
terpaksa aku ckp spontan.
tensennye!!!
paham2lah, kalo dh kne ckp spontan, mstilah tunggang langgang dibuatnya.

banyak perkara memalukan telah berlaku.
tibe2, mic jatuh dr stand,
cikgu2, pengetua, pelajar sume mcm terkejut.
haha.
on the same tyme, aku jatuh dr stage, and kasut tercabut!!
arghhhhh. tyme tu rasa nk bunuh diri dan tanam kepala dlm tanah,.
hahahahahah


sejak aritu, otak ni sangat serabut memikirkan tntg perkara tu.
malu untuk berjumpa cikgu2, kawan2. dan seluruh warga semashur.

tp. nk wat cmne. nasi dh jd bubur. so,,
buat kwn2 pengawas lain yang bakal jd mc.
silalah buat btul2. dan tingkatkan vocabulary dan speaking skills korg.
ok.

daaa~~

No comments:

sekadar perkongsian :)