like ?

Saturday, September 26, 2009

RAYA - RAYA - RAYA!!

 SPECIAL SYAWAL :)



ahha! kini daku kembali dari KAMPUNG HALAMAN.
menyambut AIDILFITRI dengan penuh gembira. :)
nothing to say. AIDILFITRI kali ni boleh tahan la.
daku beraya di KAMPUNG PARIT DAYANG, BATU 19 1/2, BAGAN DATOH, PERAK.
hahaha. kesian nenek aku weyh. raya ni dia sakit kaki. x leh jalan sangat. jadi aku sbgai CUCU MITHALI sentiasa menjaganya. hahah. yang penting, duit raya masuk poket. jumlahnya.. jeng2. skit je. x smpai 200. almaklumlah, sudah tua. hahah. tapi an, masih ada mak mak bapak bapak saudara yang bagi hadiah for PMR taun lepas. huhuhu. bolehlah. oklah, disini ade pic AIDILFITRI. usha2 la.
aku pagi raya, biasa2 je. :)

p/s: aku cucu sulung. :D



this my family.


 
 this is my BIG family


 
this is gmbr kandid



my opah and atok :)

 
now, this is my
1. second mother
2. my english teacher
3. my auntie.
4. my lover
5. my supporter
6. my bestfriend
7. my idol :)


AS A CONCLUSION.
raya aku tahun ni best la jugak.
pesanan opah lepas raya: "KAKLONG, BELAJAR RAJIN2, RAYA DAH ABIS."
hahahah. ntah la. :DD


ok.




No comments:

sekadar perkongsian :)