like ?

Tuesday, December 1, 2009

G.E.D.I.K

erm. hari ni aku rasa macam nak kemas rumah, malam ni nak tengok teater kt istana budaya. tapi, badan masih terpacak depan laptop ni ha. macam ada satu virus yang melekakan. haha. sedang melayari internet, ada seorang ni ha, kata aku GEDIKK. haha. tiba - tiba. aku terkesima dan mengingat kembali waktu form1.


gedik:p


waktu form 1 dulu, aku kena brainwash sebab aku GEDIKK. duhh. apahal lak ni? haha. this is the true story. haha. aku masih tak tahu kenapa or siapa punya angkara waktu tu. ada satu komuniti yang tiba - tiba muncul yang dipanggil MAJLIS GEDIK - GEDIK BERSATU dalam batch 0610 ni ha. siap ada AJK lagi. aku tak tahu siapa la yang pandai2 susun data - data pasal komuniti tersebut. aduyaii. tapi yang memang buat aku bengang ialah, jawatan aku dalam MGGB tu ialah NAIB PENGERUSI. uishhh. nampak sangat aku gedik weyh! haha. tapi aku tak rasa gedik pun :DD (sebab dah biasa kut. haha). tau tak siapa pengerusinya? IZYAN NAFISA pula tu. adoii. siapa punya angkara, masih menjadi misteri hingga kini walau 4 tahun sudah berlalu. hahaha. kenangan ni sangat menarik sebenarnya. hahah. :))
  
Nak tahu tak? bagi aku, gedik itu satu anugerah :)) hahaa. sewel.


p/s: aku tak kisah tentang cakap - cakap orang la. aku tak kisah juga kalau orang cakap aku gedik. sebab hanya aku kenal siapa aku. Don't ever simply judge people, okay? 

itu sahaja. tq.

No comments:

sekadar perkongsian :)