like ?

Thursday, December 17, 2009

dah cakap dah! MALAYSIA MENANG. :D

hahaha. zaquan adha hensem wooo!


SKUAD nogoghi sombilan ni :))


kembarkembar :))


beza dia dengan aidil zafuan ialah zaquan ada taik lalat. huuuu ;))

kalau anda semua nak tahu, aku tak malu dengan skuad bola sepak kebangsaan kali ni. Mereka menang

weyh! tahniah. kalau ditanya pada aku pasal MAN U ke, CHELSEA ke, REAL MADRID ke, ARSENAL

ke bla bla bla bla, aku mengaku pengetahuan aku memang ZERO. hahaha. aku lagi suka tengok bola kat

MALAYSIA. heee :) oklah, point disini ialah, TAHNIAH kepada Malaysia atas kemenangan yang dikecapi

dan kepada semua SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH 1429. Moga tahun hijrah ini membawa

seribu satu pengertian kepada anda.


p/s: seperti yang kita tahu, Aidil Zafuan dah kahwin dan ada anak dengan Rita Rudaini yang agak tua dari dia. Zaquan Adha hensem! tapi dia bercinta dengan Ayu Raudhah la pulak. aduiyaii. takpelah. hahaha. yang penting mereka sangat HOTT!

No comments:

sekadar perkongsian :)