like ?

Friday, December 11, 2009

tingkatan 5 dalam kenangan :)



ahaha. tiba2 rasa sedih pulak bila form 5 dah takde. ye la kan, dalam banyak2 batch, batch 0509 la yang paling lama hidup dengan batch 0610. mana tak nye, beza setahun je. haha. tapikan, yang paling sedih, berpisah dengan KAK MIMI la. dalam banyak2 doormate, aku paling lama hidup dengan dia la. yang paling buat aku terharu, KAK MIMI kasi aku baju kurung merah dia untuk aku. woahhhh! aku sangat suka baju tu. baju tu banyak bawa tuah kepada aku. huhuhu. thanks KAK MIMI. erm. selain itu, kenangan paling susah nak lupa ialah kenangan BERFORUM dengan 4 orang panel form 5 iaitu... SAUDARI AIN SYAFIQAH, SAUDARA MUHD FARRIS, SAUDARA SYED NIZAR dan SAUDARA SHAH OZAIR. uisshhh. orang2 hebat ni. aku bangga bersama mereka. lagi? erm. aku respectt gile2 kat PAPA FARABI 2009 iaitu K.A. wahhh. K.A. sgt lepakk orangnye dan pandai math. hahaha. best la. hahah. lagi? ermm. haa, KAK ILA, hahaha. kak ila ok la orangnya. dulu - dulu kan, aku rasa kak ila benci gila kat aku. hahaha. tapi bila dah satu dorm, aishh.. cerita cinta pun dia bagitahu aku. hahaah. lagi? KAK WANA! i love u sooo much la KAK WANA. haha. kadang2 ada jugak dengar ramai orang tak suka KAK WANA tapi, sebenarnya KAK WANA ni ok je. Bagi aku KAK WANA ni orang yang lepak kutt. heee.. lagi? erm. CAER. hahaha. sengal la, bajet satu geng plak. hahaha. otak aku gile sikit bila ym dengan dia ni. ayoyo. haha. lagi? ohh, topekMAR, ni lagi sengal. berani chat dalam ym je tapi kalau depan2, tak reti pulak nak tegur. hahaa. lagi? erm. tidak dilupakan, KAK TENO, KAK EMIRA NABILA yang pernah jadi doormate.(sekali dengan Kak icah gak. hee..) mereka semua berjaya jadi pengawas. product dorm aku tu. jangan main2. hahaha. banyak la jugak form5 yang baik - baik. ada yang best, ada yang tak best. :DD haa.. note to the BADAN PENGAWAS form 5 2009, walaupun kita tidak sekepala, tetapi, terima kasih atas tunjuk ajar yang diberikan. kami hargainya :)
erm. oklah, malas nak tulis panjang2. aku akan letak beberapa gambar form 5 yang tersimpan dalam laptop aku, anda semua usha  usha la ye, nak amik pun takpe :DD


FORUM :)) love u, never forget this moment



ni gambar batch 0509 (dari jauh je la --')



prs. ada ghazie, izzul, topek, farris, n kak mel. hee. sikit je. (tengok kak mel :DD)



Kak Mira, Kak Atai, Kak Qilah, (kak tain tak nmpk muka. hee)



pengawas 0509. tengok erham. hahah. lawak



mama - mama. sowy ade 3 homeroom je. :))



wahahah. pahlawan farabi. Maro dengan KA.



kak icah, kak teno



form 5 khindi. (sorry takde gmbr form 5 farabi la)



form 5 razi


razi. (gambar ni caer kasi :D hahaha. tengok la muka dia.)


BELOVED MAMA PAPA FARABI 09. :)


THAT'S ALL FOR NOW. WAHAI SENIOR-SENIOR, semoga berjaya dalam
kehidupan anda yang seterusnya. :)) rock bebeh!

:)ikhlas dari juniormu. (chewwaahhh :D)

p/s: siapa2 yang nak sumbang gambar form5, boleh la beri kepada aku
di alamat ym/emel: tempoyak_duriankampung@yahoo.com

No comments:

sekadar perkongsian :)