like ?

Saturday, April 16, 2011

i need someone to talk to :(

salam alaik! ermm, aku rasa down gila gila nihh wehh. tatkala org lain sibuk interview sini sana. tawaran itu ini, aku? diam jee. dalam hati rasa nak nangis. menyesal atas segala yang berlaku. ohh please, aku tak tau laa. sejak kebelakangan ni, aku asyik rasa LOSER nak mampus. gagal macam macam. gagal jpj, tak layak interview IPG, dan macam macam lagi. aku sedih jugak laaa. ya Allah, berilah kekuatan pada hambamu ini. ya Allah, murahkan rezeki aku. aku tahu, jalan kita semua masih panjang.  haihhh . aku dah speechless dah ni. kepada yang berjaya dan bakal pergi interview, goodluck. aku doakan korang. :)

p/s: seriously, i need someone to talk to. ohh please. :((

6 comments:

scha said...

babe ! me too :( semua interview tak layak . but I know Allah knows everything . There's still has a chance for us dear C:

Fairuz bt. Mahamod said...

ain! sabar tau ain!
kdg2, byk dugaan yg kita kena lalui sebelum kta dpt kemanisan yg unexplicable,, sabar ye, ada hikmahnya semua ni,, :)
CHILL lah! :)

Nurul Aida Azman Shah said...

ain boleh! ain kan hebat ;)

rafflesia:) said...

tu la pasal. thanks la korang! i love you all. semangat korang membuatkan kite masih hidup :D chewwahhh :)

FARHAN said...

sabar.. betul cakap si scha tu.. Allah tempat terbaik untuk mengadu..(^^,)

rafflesia:) said...

abg farhan. btul btul. syukran :)

sekadar perkongsian :)